Karta výhod myKiK: VÍCE PRO MĚ ✓
Víc pro mě při každém nákupu
ZÍSKEJ ZDARMA SVOU KARTU VÝHOD myKiK
Můžeš se těšit na výhodnější, pohodlnější a napínavější nakupování: extra slevy, speciální nabídky, skvělá překvapení k narozeninám, šance na výhru v soutěžích a mnoho dalších výhod exkluzívně pro tebe!
Přihlásit se můžeš:
v prodejně nebo online
ZÍSKEJ VÝHODY PRO SEBE! Přehled výhod na jednom místě
Výhodnější pro mě ✓
Slevy po každém 5. nákupu
Pohodlnější pro mě ✓
Svou kartu výhod myKiK dostanu také online
Výhodnější pro mě ✓
Sleva 15% na vybrané zboží každý měsíc
Napínavější pro mě ✓
Mám šanci vyhrát ceny v soutěžích
Pohodlnější pro mě ✓
Můžu si zboží vyměnit i bez účtenky
Napínavější pro mě ✓
V den svých narozenin dostanu od myKiK překvapení
Pohodlnější pro mě ✓
Můžu si nechat odložit své oblíbené zboží
TVOJE KARTA VÝHOD myKiK - KLASICKÁ a ONLINE
Digitální karta výhod myKiK
1. Stáhni si myKiK App.
2. Jednoduše a rychle se zaregistruj.
3. Hotovo! Odteď můžeš při každém nákupu využívat skvělé výhody jen pro tebe.
Klasická karta výhod myKiK
1. Kartu výhod myKiK dostaneš přímo na pokladně ve všech prodejnách KiK.
2. Jednoduše a rychle se zaregistruj v prodejně a svou osobní kartu výhod myKiK dostaneš hned na místě.
3. Hotovo! Kartu můžeš použít hned při prvním nákupu!
*Sleva
Tento měsíc exkluzivně pro vás
*Sleva na označené zboží v aktuálním kalendářním měsíci s bezplatnou kartou výhod myKiK
Časté otázky
MÁŠ JEŠTĚ OTÁZKY KE KARTĚ VÝHOD myKiK?
Máš několik možností, jak se můžeš zaregistrovat do věrnostního programu myKiK:
Registrace v prodejně:
V každé naší prodejně najdeš u pokladny tablet, pomocí kterého se můžeš kdykoliv zaregistrovat do našeho programu. Vše, co od tebe potřebujeme, je tvoje jméno, e-mail, adresa - hotovo! Pokud nám také umožníš kontaktovat tě e-mailem, budeš vždy v obraze a budeš dostávat exkluzívní výhody a personalizované nabídky.
Registrace přes aplikaci myKiK:
Pod tímto odkazem si můžeš stáhnout naši aplikaci myKiK a registrovat se do věrnostního programu myKiK.
Ne, alternativně si můžeš stáhnout naši aplikaci myKIK do svého mobilního telefonu a aktivovat svou digitální kartu výhod, kterou si pak snadno naskenuješ u pokladny v každé prodejně. Digitální kartu výhod si můžeš stáhnout zde
Ano, rádi ti k digitální kartě výhod poskytneme i klasickou kartu výhod. Jednoduše kontaktuj naše zaměstnance při příští návštěvě naší prodejny. Po zadání čísla tvé karty výhod nebo tvých osobních údajů pro porovnání obdržíš na místě svou klasickou kartu výhod a můžeš ji ihned začít používat.
Ano, obě karty jsou vzájemně propojené, takže můžeš používat obě karty a tvoje nákupy se počítají na kartě i v aplikaci. Upozorňujeme, že se musíš v aplikaci znovu zaregistrovat a zadat zde úplně stejné údaje jako při registraci v prodejně.
V aplikaci myKiK si můžeš kdykoli zobrazit aktuální přehled svých nákupů. Tam také můžeš vidět, kolik nákupů ti ještě zbývá do další věrnostní výhody.
Pro získání věrnostní výhody platí všechny nákupy v prodejnách od data registrace do věrnostního programu. Můžeš také sbírat nákupy po dobu více než dvou let a o své výhody nepřijdeš.
Naším cílem je nabídnout ti speciální a individuální zážitek z nakupování v KiK.
Proto se snažíme přizpůsobit tvé výhody tvým osobním zájmům a preferencím.
Může se tedy stát, že se jednotlivé akce mohou u různých osob lišit
Pokud jsi nám udělil souhlas se zasíláním osobních nabídek e-mailem, budeš od nás v pravidelných intervalech dostávat kupony s exkluzivními nabídkami jen pro tebe. Pokud jsi nám souhlas ještě neudělil, ale rád/a bys osobní nabídky využil/a, můžeš tak učinit kdykoli. Souhlas můžeš samozřejmě také kdykoliv odvolat.
V pravidelných intervalech a při určitých příležitostech získáš různé slevy, které můžeš přímo uplatnit při příštím nákupu.
Své kupóny můžeš uplatnit při nákupech v kterékoli prodejně.
Na prodejně jednoduše ukážeš svůj kupón - klasický nebo digitální - a o zbytek se postarají naši zaměstnanci.
Vezmi prosím na vědomí podmínky uplatnění a období platnosti každého kupónu.
Doba platnosti akčních kupónů se může lišit. Časové období pro uplatnění kupónu vždy najdeš:
- na kupónu
- v průvodním dopise
Tvoji věrnostní výhodu po 5. nákupu na jeden produkt dle vlastního výběru můžeš uplatnit do 8 týdnů od obdržení. Počítá se pouze jeden nákup za den.
Pokud se nechceš našeho věrnostního programu dále účastnit, máš více možností, jak se odhlásit.
E-mailem:
Pošli nám e-mail s oznámením, že se chceš z programu odhlásit, na mailovou adresu kontakt@kik.cz a uveď své jméno, příjmení (volitelně datum narození) a číslo své karty výhod.
Poštou:
Oznámení o odhlášení z věrnostního programu nám můžeš také poslat poštou na tuto adresu:
KiK textil a Non-Food spol. s r.o.
Lihovarská 1060/12
190 00 Praha 9
Po telefonu:
Můžeš nám zavolat na telefonní číslo + 420 272 089 724 , kde naši zaměstnanci přijmou tvůj požadavek na odhlášení se z věrnostního programu.
Protože neustále pracujeme na zlepšování našeho věrnostního programu a našich služeb, velice by nás potěšilo, pokud bys nám dal krátkou zpětnou vazbu a uvedl důvod odhlášení se z programu.
Jakmile obdržíme tvůj požadavek na odhlášení se z programu, budou tvoje osobní údaje v systému smazány. Další informace k ochraně osobních údajů najdeš zde
Nebudeš už dále pokračovat ve sbírání nákupů a nebudeš od nás dostávat žádné nabídky.
Stačí kontaktovat nejbližší prodejnu. Naši zaměstnanci ti rádi pomohou s vydáním nové karty. Digitální kartu výhod můžeš samozřejmě kdykoliv využít i při poškození nebo ztrátě klasické karty výhod.
Ještě nemáš digitální kartu výhod?
Zde si můžeš stáhnout aplikaci myKiK
Ochrana tvých osobních údajů je pro nás samozřejmě obzvláště důležitá. Podrobné informace k tématu ochrany osobních údajů najdeš zde
Podmínky účasti ve věrnostním programu myKiK najdeš zde
Na přání ti je zaměstnanci společnosti KiK poskytnou v tištěné podobě v kterékoli z našich prodejen.
Náš zákaznický servis ti rád pomůže ve všech záležitostech souvisejících s naším věrnostním programem. Můžeš nás kontaktovat telefonicky na čísle + 420 272 089 724, poslat e-mail na kontakt@kik.cz nebo nás kontaktovat přes kontaktní formulář
Kartu výhod myKiK můžeš použít při nákupu ve všech našich prodejnách (nejbližší prodejnu najdeš zde). Kartu jednoduše předlož při každém nákupu na pokladně.
Samozřejmě bychom s tebou rádi zůstali v kontaktu a budeme rádi, když nás budeš o změnách informovat. Ať už se přestěhuješ, změníš jméno nebo máš novou e-mailovou adresu - kontaktuj prosím náš zákaznický servis: telefonicky na čísle + 420 272 089 724, e-mailem na kontakt@kik.cz nebo nás kontaktuj přes kontaktní formulář
Své údaje také můžeš sám/a změnit v aplikaci myKiK. Stačí se přihlásit. V části „Můj profil“ můžeš své údaje kdykoli zkontrolovat, změnit nebo doplnit.
Pokud kupón nelze uplatnit, může to mít různé důvody:
- Platnost kupónu již vypršela
- Kupon již byl uplatněný
- Kupón neplatí na tvůj vybraný produkt
- Nebyly splněny požadavky pro uplatnění kuponu (např. minimální hodnota nákupu, nesplněný minimální počet kusů)
Zohledni proto prosím vždy aktuálně platné podmínky. Ty najdeš přímo na kupónu nebo v průvodním dopise.
Ano, v jednom nákupu můžeš uplatnit více kupónů.
Kupón je nevratný. Pokud jsi zakoupil/a více produktů a vracíš pouze část z nich, vrátíme ti cenu příslušného produktu nebo produktů sníženou o podíl kupónu.
Jakmile svou věrnostní výhodu získáš, můžeš ji uplatnit – bez ohledu na vrácení předchozího nákupu.
Pokud ještě stále sbíráš nákupy a vrátíš kompletní nákup, bude tento nákup odstraněn z historie a nebude se započítávat.
Pokud vrátíš pouze část nákupu, bude se tento nákup samozřejmě i nadále započítávat do tvé věrnostní výhody.
Pokud od nás nedostáváš newsletter, může to být z různých důvodů:
Ještě ses nezaregistroval/a k odběru našeho newsletteru. Pokud bys od nás v budoucnu chtěl/a dostávat e-mailové zprávy, jednoduše zde zadej svou e-mailovou adresu
Je možné, že při registraci byla zadána nesprávná e-mailová adresa. Zkontroluj to prosím a případně oprav ve svém zákaznickém účtu nebo kontaktuj zákaznický servis (telefonicky nebo prostřednictvím kontaktního formuláře).
Náš newsletter mohl také skončit v nevyžádané poště (spam). Zkontroluj svou schránku a případně e-mail přesuň do doručené pošty.
Je také možné, že je tvá schránka plná a newsletter nelze doručit. V tomto případě zkontroluj a promaž schránku.
Pokud již při nákupu máš kartu výhod, můžeš si nákup samozřejmě přidat na svůj zákaznický účet i dodatečně a to do 7 dnů. Pošli nám e-mailem foto účtenky na kontakt@kik.cz a uveď své celé jméno (volitelně datum narození) a číslo karty výhod. Nákup bude následně připsán na tvůj zákaznický účet.
Doporučujeme ti také naši aplikaci myKiK a digitální kartu výhod, která je v aplikaci k dispozici - tak budeš mít kartu výhod vždy u sebe a hned po ruce.
Všechno zboží zakoupené s kartou výhod lze vyměnit dle našich běžných podmínek pro výměnu i bez účtenky.
Při výměně předlož na pokladně kartu výhod a zboží s etiketami.
Zkontroluj prosím ve svém zákaznickém účtu, zda je tvá e-mailová adresa zadaná správně. Abys mohl/a dostávat narozeninovou poukázku e-mailem, že jsi uvedl/a své datum narození a že jsi nám dal/a souhlas k tomu, abychom ti zasílali nabídky tímto způsobem. V tomto případě kontaktuj prosím náš zákaznický servis telefonicky na + 420 272 089 724, e-mailem kontakt@kik.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře
Ne, karta výhod myKiK je osobní a nelze ji proto převést na jiné osoby. Pokud by chtěl mít vlastní kartu výhod myKiK další člen rodiny nebo někdo z přátel, může si o členství jednoduše a zdarma zažádat v kterékoli z našich prodejen.
Alternativně je možné stáhnout naši aplikaci zde
Ne, karta výhod myKiK platí pouze v České republice.
K odběru nesletteru se můžeš přihlásit zde
Pokud si již nepřeješ dostávat newsletter, klikni na odkaz „Odhlásit newsletter“, který najdeš na konci každého newsletteru. Tvá e-mailová adresa bude poté vymazána z distribučního seznamu a již od nás nebudeš dostávat elektronickou poštu.
Pokud jsi nám udělil souhlas se zasíláním osobních nabídek e-mailem, budeš od nás v pravidelných intervalech dostávat informace a kupóny s exkluzivními nabídkami jen pro tebe. Pokud jsi nám souhlas ještě neudělil/a, ale chtěl/a bys využít osobní nabídky, můžeš tak učinit kdykoli. Souhlas lze samozřejmě také kdykoliv odvolat.
Pokud jsi aktivně nevznesl/a námitku proti tomu, abychom tě mohli kontaktovat poštou, budeš občas dostávat informace a kupóny i poštou.
V pravidelných intervalech a při určitých příležitostech (např. k narozeninám, pokud jsi zadal/a datum narození) budeš dostávat kupóny s různými slevami, které můžeš uplatnit přímo při příštím nákupu.
Jakmile je naplánována soutěž nebo hra, informujeme o tom prostřednictvím e-mailu, sociálních sítí nebo jiných kanálů. Vyplatí se tedy čas od času zkontrolovat naše kanály a sledovat svou e-mailovou schránku.
Karta výhod myKiK je bezplatná a není spojena s žádnými poplatky pro tebe.
Zboží je v prodejně zvlášť označeno a nabídka zvýhodněného zboží se každý měsíc obměňuje.
Stačí oslovit některého ze zaměstnanců v prodejně. Pokud uvedeš číslo své karty výhod, rádi ti zarezervujeme maximálně 5 kusů zboží na den.
Chceme našim zákaznicím a zákazníkům nabídnout ty nejlepší možné služby. A to nejlépe tak, pokud dokážeme zajistit, že odložené zboží bude skutečně rezervováno pro tebe a zároveň po tobě nemusíme vyžadovat žádné další osobní údaje.
Odložení zboží není jedinou výhodou karty výhod. Po každém 5. nákupu získáš slevu 20 % na jeden kus zboží podle tvého výběru, pravidelné personalizované nabídky, výměnu bez účtenky a mnoho dalšího.
Získat kartu výhod myKiK
Získat kartu výhod myKiK
Najít prodejnuDALŠÍ INFORMACE: